سخن روز /
جلسه توجیهی و تبیین اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک شبکه توسعه اجتماعی رسالت و مدیریت تعاون روستایی استان همدان برگزار شد
1400/04/09
جلسه توجیهی و تبیین اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک شبکه توسعه اجتماعی رسالت و مدیریت تعاون روستایی استان همدان برگزار شد

⬅️ جلسه توجیهی و تبیین اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک شبکه توسعه اجتماعی رسالت و مدیریت تعاون روستایی استان همدان با حضور روساء ادارت تعاون روستایی شهرستانها و مدیران عامل اتحادیه و شرکت های تعاونی روستایی،کشاورزی و تولید برگزار شد.

⬅️به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی استان همدان، در این جلسه که با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور شهرستانها بصورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد، در خصوص نحوه اجرای تفاهمنامه منعقد شده توسط سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و شبکه توسعه اجتماعی رسالت بحث و تبادل نظر گردید.

⬅️ مدیر تعاون روستایی استان همدان در این جلسه با اشاره به بخشی از عملکرد تشکل های بخش کشاورزی تحت نظارت این مدیریت گفت: تولید،تامین و توزیع 80 درصد بذر غلات استان و 70 درصد نهاده های بخش کشاورزی از جمله سم و کود توسط این تعاونی ها توزیع می شود.

⬅️وی اضافه کرد: در زمینه خرید تضمینی محصول استراتژیک گندم نیز تعاونی های روستایی با خرید بیش از 60 درصد گندم مازاد کشاورزان دولت را یاری می کنند.

⬅️وی خاطر نشان کرد:از شبکه توسعه اجتماعی رسالت در استان همدان انتظار می رود با توجه به تفاهم نامه موجود نسبت به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به اعضا و ارکان تشکلهای شبکه مردم‌نهاد تعاون روستایی استان، همکاری و هماهنگی های لازم را صورت دهد.

⬅️در ادامه این جلسه فرهمند ،دبیر شبکه توسعه اجتماعی رسالت استان همدان نیز بیان کرد: تعاونی ها می توانند به عنوان کانون های همیاری اجتماعی وارد عمل شوند‌.

⬅️وی ادامه داد: تعاونی ها می توانند از این پتانسیل در جهت عرضه اعتباری نهاده ها، خدمت رسانی اعتباری به اعضا، تامین نقدینگی مورد نیاز برای خرید نهاده ها و اجرای پروژه های خرد استفاده کنند.

⬅️وی خاطر نشان کرد: اتحادیه ها، تعاونی ها، مدیران و پرسنل آنها، اعضای تعاونی ها و حتی همکاران سازمانی می توانند از خدمات شبکه توسعه اجتماعی رسالت بهره مند شوند.


@taavon_roostaiee

http://Www.Corc.ir

https://chat.whatsapp.com/IxBHWimsPQx4idhqknjPKo

https://www.instagram.com/taavon_roostaiee

https://agritak.ir/tavon_rosta

#تعاون_روستایی_همدان
تعداد مشاهده خبر1130 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_hamedanmain_block2319
Powered by DorsaPortal