سخن روز /
خرید و فروش محصولات کشاورزی (خرید تضمینی و توافقی محصولات دامی، زراعی و باغی)
میز خدمت7

 میز خدمت الکترونیکی

     خرید و فروش محصولات کشاورزی (خرید تضمینی و توافقی محصولات دامی، زراعی و باغی)                 

      

 شناسه خدمت       13021208104

نوع خدمت             خدمت به دولت به مردم (G2C) و خدمت به کسب وکار (G2B)
 شرح خدمت

 خرید ، عرضه و فروش محصولات کشاورزی به صورت تضمینی، توافقی و حمایتی بین سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و زیرمجموعه های آن با اتحادیه های شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی و بخش خصوصی.

 درخواست خدمت

 سامانه خریدوفروش محصولات

 سامانه انبارداری محصولا ت کشاورزی

 سامانه توزیع میوه شب عید

 ارائه خدمت

 سامانه خریدوفروش محصولات

 سامانه انبارداری محصولا ت کشاورزی

 سامانه توزیع میوه شب عید

  مستندات مورد نیاز

 معرفی نامه کشاورز (مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان)، ارائه شناسنامه بهره بردار، ارائه محصول تولید شده، فیش واریز نقدی خریدار نقدی، ضمانت نامه معتبر تضمین قرارداد و فروش توسط خریدار، ضمانت نامه بانکی توسط خریدار غیر نقدی و احراز هویت حقیقی و حقوقی

 قوانین ومقررات

 اساسنامه سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، دستورالعمل اجرایی تهیه و توزیع ماشین آلات و ادوات کشاورزی به شماره 63035/124/4/204 مورخ 27/10/89، مصوبه هیئت وزیران به شماره 244535/ت 47889ن مورخ 22/12/90، دستورالعمل اجرایی سموم شیمیایی به شماره 70166/124/4/204 مورخ 4/2/90،ماده 5 اساسنامه شرکت ها اتحادیه ها و تعاونی های روستایی و کشاورزی،دستورالعمل اجرایی تامین و توزیع نهاده های کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

 استعلام(فرایندهای مشترک بین دستگاهی)

 دارد

 پاسخ به سئوالات متداول

 

1-نحوه واگذاری غرفه های توزیع میوه شب عید چگونه است؟

با مراجعه به سازمان ودرخواست کتبی و بررسی در کمیته واگذاری غرف ستاد تنظیم بازار

 

2- نحوه اطلاع رسانی واریز وزمان پرداخت یارانه نقدی محصول کشمش چگونه است؟

-         اطلاع رسانی از طریق مراکز خرید محصولات در سطح استان

-         از طریق رسانه های ملی

-         از طریق سایت سازمان  

                       3-شرایط تحویل گندم در مراکز خرید چگونه است؟

-         تولید محصول سالجاری

-         کیفیت طبق استانداردهای تعریف شده در دستورالعمل

-         حمل به مرکز خرید

 مدت زمان انجام خدمت

 5 روز الی 270 روز برای خرید و فروش

 ساعات ارائه خدمت

                         
                              شنبه تا چهارشنبه هرهفته از ساعت 7/30  لغایت 14/30
                              پنچ ها از ساعت 7/30 لغایت 14/3
تعداد بار مراجعه حضوری 
                         ارائه مدارک و تقاضا/ارائه محصول تولیدی به مراکز خرید/تحویل محصول فروخته شده به خریداران
هزینه های مورد نیاز برای دریافت خدمت

 برای خدمات تضمینی و حمایتی

ابلاغیه های سالانه هزینه های تبعی خرید و فروش محصولات کشاورزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

ابلاغیه های سالانه خرید تضمینی محصولات کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

بسته به نوع محصولات

                              خدمت ارائه شده نیاز به دریافت هزینه ندارد

 مسئول اصلی ارائه خدمت

 (طبقه دوم اداره بازرگانی آقای مهربانی داخلی 231 شماره 08138263694  

   
  مراحل گردش کار

 تشکیل کمیته برنامه ریزی اجرای دوره اموزشی

 تعیین مخاطبین اجرای دوره ها وگروه بندی و برآورد نیازهای آموزشی

 تعیین عناوین دوره ها وتدوین استاندارد آموزشی

 تعیین زمان ومکان ومجری دوره ها

نمودار مراحل دریافت خدمت
                                دانلود نمودار مراحل دریافت خدمت 

 

    

توافقنامه سطح خدمت"خرید و فروش محصولات کشاورزی"

1-مقدمه:

وظایف حاکمیتی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در قبال شبکه تعاونی های روستایی و کشاورزی به چهار حوزه تقسیم   می گردد:

الف) وظایف سیاستگذاری

ب) وظایف هدایتی :

ج) وظایف حمایتی

د) وظایف نظارتی

یکی از وظایف تصدی گری سازمان واگذار شده به شبکه:تهیه و توزیع نهاده ها ( کود ، بذر ، سم ، نهال و...) و ماشین آلات کشاورزی می باشد.

2-هدف:

هدف ازتوافقنامه سطح خدمت این است که در راستای توجه به اصل مشتری مداری و به منظور ارائه با کیفیت خدمت"تامین و توزیع نهاده های کشاورزی"توسط "سازمان تعاون روستایی استان همدان"، کیفیت تحویل خدمت مذکور برای "کلیه کشاورزان و شهروندان"مورد توافق قرار گیرد.

3-مسئولیت:سازمان تعاون روستاییاستان همدان موافقت می کند که خدمت مذکور را به ترتیب زیر ارائه دهد:

تأمین و توزیع کود شیمیایی

تأمین و توزیع کودهای زیستی

تأمین و توزیع کودهای ریز مغذی

تأمین و توزیع سموم نباتی

تأمین و توزیع نهاده های دامی

  تأمین و توزیع ماشین آلات

 تولید و توزیع بذور اصلاح شده

4-تعهدات متقابل خدمت گیرنده و دستگاه اجرایی

مدارک لازم برای دریافت خدمت : مصوبه شرکت/ اتحادیه تعاونی‌ها، گزارش بازدید فنی تعاون روستایی شهرستان،استان و مرکز،تأییدیه صلاحیت فنی از کمیته فنی سازمان جهادکشاورزی استان،اسناد مالکیت زمینی اجاره بلندمدت معتبر، آزمون آب و آزمون خاک، مدارک مسئول فنی و احراز هویت حقیقی و حقوقی زمان انجام خدمت :15الی30روز//تولید و توزیع بذور :270روزتعداد مرتبه مراجعه حضوری :ارائه مدارک و تقاضااین خدمت از طریق سامانه تحت وب  np.corc.irhttp://ارائه میگردد.

5-هزینه ها و پرداختها ارائه خدمت :ارائه این خدمت هزینه ای ندارد.

6-دوره عملکرد:این توافقنامه سطح خدمت تا زمانی که اصلاحیه آن صادر نگردیده، و تحت امضای "رئیس سازمان" ،اعتبار دارد .

7-خاتمه توافقنامه:چنانچه به تشخیص ریاست سازمان و مقام مسئول، ضرورت خاتمه توافقنامه مد نظر قرار گرفت، بااطلاع قبلی موضوع خاتمه موافقتنامه اعلام می گردد.      

 

 
تاریخ به روز رسانی:
1400/05/09
تعداد بازدید:
39
Powered by DorsaPortal